شناسهٔ خبر: 159937 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمایت سازمان برنامه و بودجه از توسعه و تجهیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

نشست رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه ضمن حمایت از توسعه و تجهیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آماده دریافت و پیگیری پیشنهادات و درخواست‌های این شرکت برای رشد و توسعه و خرید تجهیزات نوین فنی در راستای کمک به تقویت خدمات کنترل کیفیت و نظارت بر آزمایشگاه‌های خصوصی در سراسر کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح روز شنبه ۱۲ اسفند هیئتی از سازمان برنامه بودجه به سرپرستی رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه از توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازدید و در جریان آخرین عملکرد و ظرفیت‌های جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفتند.

مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نشان داد به‌رغم چالش‌هایی که به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه با آن روبه‌رو بوده و هست، شرکتی پویا، فعال و بروز است و روند کار به‌خوبی انجام شده و درآمد خوبی را نیز داشته است.

وی اظهار کرد: در بازدید از دستاوردها و توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و بررسی عملکرد این شرکت باید بگویم که خدمات و عملکرد ارائه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقا کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور، برای دولت دارای اهمیت ویژه بوده و قابل‌تقدیر است.

شکیبایی افزود: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به‌خوبی بهره‌برداری شده است و با توجه به اینکه این شرکت هزینه‌هایش ارزی اما فروش خدمات آن ریالی است که این شرایط سختی کار در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را نشان‌می‌دهد و با توجه به کسب درآمدی که داشتید نشان از بازاریابی خوب و تلاش برای مشتری مداری و کسب رضایت مشتری است.

وی اضافه‌کرد: با توجه به رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی در ارائه خدمات توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید شاهد خبرهای خوبی در حوزه ایمنی در پروژه‌های کشور باشیم.

رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بانک اطلاعاتی خوبی از وضعیت راه‌های کشور احصاء نموده و در اختیار دستگاه‌های متولی قرار داده است و این اطلاعات غنی از راه‌های کشور باید توسط معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها که متولی راه‌های کشور هستند انتظار می‌رود در حوزه ایمنی راه‌ها برای درجه بندی راه‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد و به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

شکیبایی فر ضمن حمایت از توسعه و تجهیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آماده دریافت و پیگیری پیشنهادات و درخواست‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای رشد و توسعه و خرید تجهیزات نوین فنی در راستای کمک به تقویت خدمات کنترل کیفیت و نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی در سراسر کشور هستیم.

وی در ادامه گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت پیشرو در منطقه باید باشد و ما باید این شرکت را با شرکت‌های درجه یک و با رتبه‌ی بالای دنیا مقایسه کنیم.

شکیبایی فرد افزود: من اعتقاد دارم شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با نیروهای خدوم و متخصصی که دارد می‌تواند در عرصه کنترل و ارتقای کیفیت رقابت خوبی در کشور ایجاد کند.

وی در پایان گفت: باید از دستاوردها و بانک‌های اطلاعاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سایر سازمان‌های مرتبط استفاده و منتشر شود که ما آماده کمک و مطالبه‌گری در این خصوص هستیم.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد کارشناسان بخش‌های مختلف به تشریح توانمندی‌ها و تجهیزات بروز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و نقش آفرینی این آزمایشگاه در ارتقا کیفیت و کاهش هزینه‌های عمرانی کشور، معرفی نرم‌افزارها و سامانه‌های مردم‌نهاد و ارائه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بستر اینترنت برای دسترسی سریع مشتریان، کارفرمایان و پیمانکاران و ارائه خدمات لحظه‌ای و برخط در سراسر کشور پرداختند.